Sunday, March 14, 2010

Patchwork & quilt




Dah siap coaster ngan tempat dia..boleh digantung..sulam guna mesin Janome. Mahal mesinnya 5 ribu lebih...kalo nak buat bisnes boleh la beli sebab memang senang. Letak je..dia jalan sendiri ikut fesyen yang kita pilih. Berkomputer dan boleh simpan macam-macam fesyen dalam tu


patchwork bentuk tulip

sarung kusyen


Majalah Impiana ada buat bengkel jahit bijak bersama Epal Puchong... selain dari dapat benda yang kita jahit tu dapat cenderahati dari Impiana. Sudah pasti muka masuk majalah, haha...Selama ni memang tak pernah pegang mesin... ingatkan boleh la buat..rupanya paling lembap sekali...tension giler bila tengok orang lain dah siap.. Mujurlah cikgu-cikgunya baik. Setia tunggu sampai siap. Orang lain dah bye bye..sedih..huhu





No comments:

Related Posts with Thumbnails