Sunday, May 2, 2010

Muffin

Muffin pun belajar??? Bukannya tak pernah buat. Buat dan jadi gak (sesekali masuk bakul angkat sendiri hehe). Apa yang penting kita dapat tip kat sini...Ha yang tu takde dalam buku resepi. Thanks Kak Ita dari Ita's Delight.

Hari tu beli tepung muffin kiwi. Hemm... bila nak buat ni..dah banyak pula idea muffin ni.

Muffin & Cupcake


Walnut Buttercake Berlapis Jam (sebelum & selepas)



Yang kosong je tu sebenar ada inti di dalam ... Blueberry Chips Muffin


Sedap kelapanya kat atas tu.

Keju campur jagung kombinasi yang bagus gak

Semua orang dapat bawa balik ni dan sepotong Walnut Buttercake Berlapis Jam.

No comments:

Related Posts with Thumbnails