Tuesday, May 25, 2010

Oreo Choc Upin Ipin



Biasanya kalau reunion kawan-kawan sekolah atau ada potluck saya bawa buah-buahan, coklat atau kacang-kacang je..senang..tak payah masak..hehe.. Ni dah pandai buat coklat takkan nak beli coklat pulak, kan..buat rugi skill je. So masa kenduri aqiqah Noorma hari tu bawalah buah tangan, coklat buatan sendiri. Walaupun babynya tak boleh makan coklat lagi bawa untuk anak-anaknya yang lainlah. Saja pilih Upin Ipin sebab kena dengan tema kanak-kanak tu.

No comments:

Terminal bersepadu

Terminal bersepadu seperti KL Sentral atau Terminal Bersepadu Selatan (TBS) memudahkan orang ramai mengunakan pengangkutan awam yang  menya...