Wednesday, June 2, 2010

Legenda Budak Setan

Dapat tiket free...adik menang peraduan..tumpang la sekaki. So dapat tengok sehari lebih awal dari tayangan umum. Masa sekolah menengah dulu memang gila baca novel Ahadiat Akashah ni..cerita dia memang lain dari yang lain. Still lagi simpan sekarang. Yang paling meletup cerita Budak Setan, lah..Budak Setan I memang best, terus ada yang II dan III..semua ada dalam koleksi. Sekarang punya dah dikompilasikan jadi 1 buku. Lepas ni kena cari balik buku ni. Dah tak ingat macam mana ceritanya.

Suka tengok Lisa ngan Farid Kamil dalam cerita ni. Tak nak komen panjang. Korang tengok je lah cerita ni.

No comments:

Related Posts with Thumbnails