Wednesday, July 14, 2010

Pais Daging

Pasar malam, tempat yang best nak cari makanan yang lain sikit. Masa kat Brunei pun sama. Berkesempatan pergi pasar malam sana sebab dekat dengan hotel. Mencuba Pais Daging ni. Pais Ikan pernahlah makan, daging tak pernah. Beli sahajalah walaupun tak tahu dalam dia macam mana rupanya sebab dah dibalut dengan daun. Sedap tak sedap belakang kira. Menggunakan daging tetel yang dicampurkan dengan rempah segala macam. Biasanya orang makan dengan nasi ke??? Haritu ratah macam tu je. Sedap!


Sebelum dimakan. Ni dia rupanya.

Sedia untuk dingap!!


Ni gerainya. Beraneka jenis pais. Pais Daging BND2.00


Tour guide kami cakap. Orang sana suka makan tongkeng ayam. Sama je kan macam pasar malam kat sini.


Saya memang pantang nampak kerepek-kerepek ni. Beli Peyek dan malam tu gak dah licin.

No comments:

Related Posts with Thumbnails