Friday, August 20, 2010

Busy

Lama dah tak jenguk blog sendiri...apatah lagi blog orang lain. Bulan puasa ni jadualnya berubah sikit. Memandangkan nak cuti raya lama, kan kenalah siapkan kerja tu cepat-cepat. Walaupun dan pasti cuti mesti approve punya tak payahlah menyusahkan orang lain nak ambil alih tugas. Betul tak? So now u see me ... now u don't :) Kita mulakan dengan kunjungan balas ke blogger yang lain. Ayuh!

4 comments:

Noorma Ismail said...

waaa...lepas ni bz ngan kuih2 raya si rozette plak...caiyok...

zarina said...

sekarang ni tlg kawan aku nyembat baju..part time gak nih..hehe

IdaShazana said...

aku dengo nama aku disebut2

zarina said...

tak sah kalau tak nyelit nama ko :)

Related Posts with Thumbnails