Friday, August 27, 2010

Susun Silang Kata



Macam lagu Aizat la pulak ya. Coklat ni tempahan Cik Lea untuk kawan-kawan pejabat. Tepukan buat Cik Lea yang berfikir di luar kotak. Nama diaorang dibuat dalam bentuk silang kata. Memandangkan raya pun dah dekat ... kita letakkan unsur-unsur raya dengan coklat ketupat ... hehe. Selamat bekerja sampai ke tengah malam.

1 comment:

yongzu @ 9W2YZU said...

Itulah.. ilmu marketingnya tu masih mantap lagi... ;)

Kuntum Si Peramal Cuaca

Biasa dengar,kan binatang ni ada six sense . Dia boleh tahu ada bahaya di sekitar atau bencana alam.  Dengan bangganya saya nak beritahu ku...