Friday, October 29, 2010

Coklat ke Pangkor

Terima kasih Yong yang menempah. Coklat ni tahan lasak, tak cair, kecuali kena bahang panas dalam kereta, sensitif sikit. Punya la bagi amaran jangan biar lama-lama dalam kereta rupanya lain pulak masalahnya. Tunggang terbalik rupanya bila sampai Pangkor. Takpe nanti kalau tempah lagi, orang letak ciri-ciri keselamatan kat coklat tu.

3 comments:

Noorma Ismail said...

weii..mana menghilang..senyap jer minggu ni..g melancong lagi ke? tgk coklat ko baru teringat..alamak..lupa plak nk beli mould huruf tu..semalam dh pegi ke Yummies, beli mould abjad ngan dark choc. Nk buat choc utk raya aji..

yongzu @ 9W2YZU said...

Thanks uda kerana memenuhi permintaan...

1. Selamat Menyambut Ulang Tahun ke 21 KLDTS dah selamat dimakan di atas kapal;) di Pangkalan TLDM Lumut. Gambar nanti Yong hantar.

2. Yang FOC pun selamat dikongsi bersama rakan-rakan sepejabat di Pusat Kokurikulum di Pangkor.

3. Yang dalam kotak kecil tu dah selamat dihadiahkan kepada seorang rakan yang sudah bertukar title...

4. Yang tak selamattu... yang kotak besar lagi satu.... habis bercantum ;) lambat sangat edarkan... tapi takpa... jadilah yang empunya diri punya.... Tak sampai hati nak ambil gambar terkini.... ;) Tapi yang pasti Alhamdulillah.... he he he..

zarina said...

noorma: bz buat coklat la wei, takdenya nak melancong..mold huruf tu senang beli banyak.. huruf A biasa guna..kalau ada byk senang, tak pyh nak nunggu

yong: terima kasih kerana menempah

Related Posts with Thumbnails