Saturday, October 9, 2010

Coklat lagi dan lagi




Alhamdullilah promosi tak langsung masa raya haritu dapat hasilnya. Pak Salim yang merupakan pak cik dan cikgu saya masa sekolah menengah telah menempahnya. Barulah tau rupanya dia memang suka sangat ngan coklat. Rezeki balik kampung namanya ni, terima kasih.

3 comments:

Noorma Ismail said...

Sir Salim tu pakcik ko yer...kirim salam kat dia yer..hehehe... wah..baru je kat kampung, dh dapat tempahan..permulaan yang baik...teruskan usaha.. hantar ler sample coklat ke kedai2 kek/pasaraya.. mungkin ada yang berminat

zarina said...

tempahan masa kat kl lagi...bawa ke sini..hehe..dia dah amik pun semalam..tu lah nak kena buat sample dulu..belum mula keroje lagi :)

yongzu @ 9W2YZU said...

Nak jadi "saleswoman" kena ringan-ringankan mulut.... ;) promote....

Related Posts with Thumbnails