Friday, October 15, 2010

Malaysia Cocoa and Chocolate Day 2010



Antara gerai yang ada..tapi tak banyak pun..sekejap je dah abis pusing. Lagi lama mencari parking kat Mid Valley tu. Sesak ya amat. Nak balik pulak sesat mencari kereta...lupa masuk pintu mana. Waduh waduh tak pernah sesat boleh sesat pulak hari ni...lapar dan penat. So tak ambil perhatian masuk pintu mana.

Esok baru dirasmikan. Mungkin esok lebih meriah.

Cantik baju-T dari Lembaga Koko ni. "Don't Say Brown, Say Chocolate"

Gerai ni menarik.

Tengok tu..biji koko besar..dan mengalir coklatnya. Kat sini best dapat makan percuma, wafer celup ngan coklat...sedapnya

Macam-macam informasi kat sini. Boleh tahu lebih dekat segala-gala tentang koko atau Lembaga Koko


Koko


Antara risalah-risalah dan iklan-iklan yang diambil untuk rujukan.

Beli magnet.

Beli coklat ni gak. Orkid dan donut. Menarik.


Aktiviti untuk esok, antara yang dijadualkan:

10 am-8 pm Exhibition & Promotion of Cocoa Products
10 am-1 pm Advertisement & Music
1 pm -2 pm Creative Cocoa Demo
2 pm -2.30 pm Advertisement & Music
2.30 pm-3.30pm Cocoa's Tarik's Competition
3.30 pm-4.00pm Advertisement & Music
3.30 pm-4.30pm Cocoa's Drinking Competition
4.30 pm-5.00pm Advertisement & Music
5.00 pm-6.00pm Chocolate Eating Competition

No comments:

Related Posts with Thumbnails