Sunday, November 28, 2010

Happy Birthday Alesha



Dapat jemputan dari kawan sekolah pergi birthday party anaknya. Susah jugak nak mencari hadiah. Maklumlah dia ni dulu duduk luar negara, anak-anaknya dah banyak benda-benda mainan ni. Lagipun kat sana lagilah macam-macam ada. Akhirnya buat keputusan bagi coklat...bolehlah makan-makan nanti.

Kat sini juga jumpa kawan-kawan sekolah balik. Kerana FB dah ramai jumpa kawan-kawan lama yang memang berbelas-belas tahun tak jumpa. Kalau jumpa mesti dok bergelak sakan ingat masa zaman sekolah. Tak sangka, zaman sekolah lain...sekarang lain. Setelah jumpa kawan-kawan lama ni... bolehlah dibuat penilaian...orang yang dulu-dulu kelas pandai biasanya mengikut landasan yang betul, semakin maju. Orang yang kelas hujung-hujung pun sebenarnya pun semakin berpotensi sekarang. Cuma orang sederhana semasa sekolah, sampai sekarang la sederhananya...mungkin sebab selesa dengan keadaan tu kot. Rasanya mak bapak tak payahlah risau sangat kalau anak-anaknya dapat nombor corot masa sekolah. Panjang lagi perjalanannya.

No comments:

Related Posts with Thumbnails