Wednesday, November 10, 2010

Tepek


Adik-beradik lepat pisang sebab dalamnya ada kelapa. Tapi kalau kat KL rasanya tak jumpa lepat pisang yang ada kelapa kan? Selalunya dicampur sekali dengan pisang tu. Tak best macam tu.

Kat kampung senanglah nak buat tepek ni. Ambil je daun pisang belakang rumah tepek ngan bancuhan bisang tu. Taruh nyor. Sedap untuk sarapan atau minum petang.

1 comment:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Zarina, BSB dah lama tak masak tepek + kelapa, simple jer beb tapi sedap.

Related Posts with Thumbnails