Monday, December 20, 2010

Akhirnya ... Cinta Kirana dah habis

Saya jarang-jarang sekali tengok cerita Indonesia sebab ceritanya kadang-kadang tak logik. Ada watak yang lurus bendul sangat sampai kita yang tengok pun sakit hati. Kalau baik, baik sangat. Lepas tu meleret-leret pulak. Tetiba pulak duduk rumah kawan dalam 3 hari boleh terpengaruh tengok Cinta Kirana ni. Kuat betul pengaruh rakan sebaya. Masa puasa tu kiranya dah tengah jugak ceritanya tapi makin lama plotnya makin menarik sampai tak boleh tinggal. Mungkin bestnya sebab cerita cinta kot. Watak sampingannya walaupun hanya untuk melawak tapi wataknya kuat juga. Lama betul nak tunggu habis, dekat 4 bulan..walaupun boleh je cari kat internet...tapi lebih suka cara tradisi, tengok kat tv je tiap-tiap hari.


Apa kaitannya kucing ni dengan Cinta Kirana?

Anak kucing ni baru lahir. Seperti biasa kat rumah ni bila tak tau dah nama apa nak bagi, nama pelakon-pelakon mula mengambil tempat. Sebelum ni masa popular cerita Meteor Garden..ada kucing yang nama Ah Si dan Ah Lei. Pernah juga nama Amitabh Bachan sebab kakinya panjang. Kali ni lahir 3 ekor, elok pula ada satu betina dan dua jantan. So yang hitam putih tu nama Rana, oren putih tu nama Galang dan oren tu Raka. FYI maknya tu nama Bobot..Hehe

3 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam zarina, BSB suka juga kucing tapi qistina ada asma tak boleh bela kucing...huuuhhhu

Noorma Ismail said...

bak mai yang kaler itam putih tu.. heheh...geram tgk..mesti bau masyam..hehehe...

zarina said...

kalau satu je tak leh..kena amik pakej kesemuanya :)

Related Posts with Thumbnails