Friday, December 31, 2010

Kek Keju Marmar

Gara-gara cream cheese dah nak expired ... terpaksalah merajinkan diri buat macam-macam. Buat tart dah jenuh makan. Cari resepi lain pulak. Belek-belek khazanah lama, jumpa resepi ni. Dulu-dulu rajin beli Kosmo hari Jumaat sebab dalamnya ada ruangan Kuali oleh Norzailina Nordin. Beliau bukan bagi resepi je tapi cerita keseluruhan cara nak buat hidangan tu dan ada petua-petua sekali. Sejak ruangan ni takde, Kosmo pun tak beli dah kecuali kalau ada cerita menarik.


Sharing is caring...sila klik kalau nak cuba gak :)


Sedia untuk dibakar.

Ni dia hasilnya.
Ada lagi sikit baki cream cheesenya. Kena cari resepi lain pulak. Tu yang malas beli keju ni bukannya tahan lama.

3 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Happy new year zarina

theblabber. said...

i love cheese and u mmg minat eh masak2? boleh buat bisnes camni.
apapun, selamat tahun baru ye :)

zarina said...

BSB: happy new year

theblabber: geng la..memang suka cheese gak..minat jugak masak tapi tak bleh buat bisnes..lingkup nanti :) bisnes coklat je sekarang ni
selamat tahun baru dan berazam baru ya

Related Posts with Thumbnails