Sunday, December 5, 2010

Personaliti Diri Mengikut Bulan Kelahiran

Ingat tak dulu2 dalam majalah mesti ada artikel personaliti diri mengikut bulan, ikut bintang, ikut tarikh lahir, ikut bulan Islam dan ikut tahun kalendar Cina. Walaupun tak percaya tapi mesti tertarik juga nak baca. Kebetulan? atau memang semua orang yang dilahirkan mengikut bulan tu memang perangai macam tu. Lepas dah tengok mengenai diri sendiri mesti tengok orang lain punya pulak.."Oh patutlah dia ni suka marah-marah. Memang macam tu rupanya!"

Tapi ada satu artikel je yang saya jumpa memang kebanyakan perangai tu memang kena dengan diri ini. Jom tengok...untuk sesiapa yang lahir bulan Disember ni:

What your Birth month means:
  • loyal and generous
  • patriotic
  • active in games and interactions
  • impatient and hasty
  • ambitious
  • influential in organisations
  • fun to be with
  • loves to socialise
  • loves praises
  • loves attention
  • loves to be loved
  • honest and trustworthy
  • not pretending
  • short tempered
  • changing personality
  • not egoistic
  • takes high pride in oneself
  • hates restrictions
  • loves to joke
  • good sense of humor
  • logical
19 daripada 21 yang rasa cam kena dengan personaliti. Hehe..

No comments:

Related Posts with Thumbnails