Monday, July 25, 2011

Draw and describe yourself


Ditag oleh En Blabber.

Nak lukis macam tak cantik je nanti so untuk muka kita tekap je. Bukan bermaksud cantik macam Kareena Kapoor tapi kawan saya pernah cakap mata saya besar macam orang India. Saja tak letak artis Mollywood, apa kelas, Bollywood glamer sikit dan pernah kena ngorat dengan lelaki-lelaki dari Bollywood juga hahaha bukan kes perasan, pernah terjadi. Padahal orang suka Chinese look.

Orang lidi ni maksudnya saya kurus orangnya. Masa sekolah lagilah sekeping je sampai diberi gelaran Ciki dari cikeding ke chikedees ntahlah yang mana satu. Lupa. Kawan ni memang berpengaruh sikit orangnya sampai orang lain pun panggil nama Ciki gak. Sampai sekarang derang ingat. Walaupun tak berapa nak suka nama tu tapi nama tu glamer dari nama sendiri lagi.Huhuhu

Nampak tak pisau tikam kat hati tu. Baru-baru ni dikhianati oleh Z bukan nama sebenar. Rasa ditikam dari belakang...tapi kenapa ada pisau kat depan lak?..hahaha..tak reti nak lukis kat belakang. Sakitnya hati ini. Semoga dia mendapat balasan nanti. Opps bunyi macam pendendam pulak. Oklah selamat berbahagia hingga ke akhir hayat. Reverse psychology.

Ok kita tag orang lain pulak untuk suka-suka je:

1.Cik Noorma Gebu

2.BSB


3 comments:

Cendana Kasih said...

ooo...ni tag ke? hehehe...nanti aku buat yer...

Yelah aku pun suka panggil ko ciki. Laki dan anak2 aku pun sama.

sabo ek, bila kita nak menuju kejayaan pasti ada yang dengki, itu lumrah hidup..apapun teruskan pendakian hingga ke puncak jaya !!

IdaShazana said...

sapa yang start panggil ciki dulu?..
adakah aku?

zarina said...

CK:sib baik anak ko tak panggil ciki depan aku..thanks nasihat tu tp takde kena-mengena dengan bisnes

IS:perlukah aku bagi ko anugerah kerana mempopularkan aku?? :)

Related Posts with Thumbnails