Monday, September 12, 2011

Apa-apa je yang ada aiskrim...suka! suka! suka!

Sebenarnya dari dulu lagi saya tak boleh makan aiskrim dan benda berais banyak-banyak sebab tekak ni sensitif sikit. Mulalah jadi sakit tekak. Tapi godaan aiskrim tak leh tahan...aiskrim goreng, air gas campur aiskrim (float le tu), tapai aiskrim, sundae dan kek aiskrim, lovin' it. Kalau masak lemak cili api atau sambil tumis taruh aiskrim gamaknya sedap tak??? ha merepek.

Berada di Kolumpo kelmarin. Lepak ngan kawan di Bangsar. Kawan2 lain sorry ya tak sempat jumpa korang. Lain waktu pula.

Lokasi Kejadian: Papakaya...ops PappaRich depan Bangsar Village


First time minum teh ais taruh aiskrim. Biasa teh ais mau RM2 kan??(lupa) aiskrim punya pasal RM10.90 jadinya. Bukan aiskrim sebarangan. Tak tau perasa apa. Tapi ada rasa mint dan warna teh tu juga. Tehnya macam tawar, ada rasa pahit-pahit teh tapi bila minum je..nak lagi dan lagi.

Gossiping & lepaking! Kawan tengah menghayati fish n chip. Ada nasi goreng setengah mangkuk sekali dalam ni.

Jemput makan


Mine, ntah kenapa kalau p je mana-mana restoran yang ada char kueytiau mesti tertarik yang tu dulu. Padahal sama harga je dengan lain.

Untuk menyedapkan lagi gossip, order lagi makan. Siew mai. Yang atas tu sedap, perasa ayam. Cicah ngan sos. Yang bawah ni ayam dan cendawan. Ada rasa pelik-pelik sikit tapi habiskan juga. Rugi tu kalau tak abis.

No comments: