Saturday, October 29, 2011

Sibuk-sibuk cakap pasal Piala Malaysia 2011

Malam karang Piala Malaysia antara Terengganu dan Negeri Sembilan. Orang Terengganu dan Negeri Sembilan sudah pastinya menyokong pasukan masing-masing. Yang negeri lain pun sama sibuk nak menyokong untuk memeriahkan lagi. Macam-macam analisis yang dibuat untuk pastikan negeri mana yang patut disokong.

Negeri Sembilan ada Hairudin Omar, Shukor Adan dan Aidil yang semuanya berpengalaman sebelum ni. Lagipun N9 sebelum ni naib juara, kan??? Rasanya penjaga golnya tu Skuad Harimau Muda yang lawan Chelsea hari tu kan yang banyak selamatkan bola daripada masuk gawang??? (Banyak tanda soal sebab tak pasti..hehe maklumlah ikut gitu-gitu je)

Terengganu pula ada Abdul Hadi Yahya dan Ashari Shamsudin. Skuad kebangsaan kan???, so pernah jugalah tengok derang ni main.

Hmmm susah gak nak pilih ni .... Antara Masak Lomak Cili Api dan Keropok, mana satu yang jadi pilihan? Definitely Keropok, my favourite. Ya Terengganu akan menang malam ni. Hehehe. Percayalah naluri saya selalu betul kalau tak ada kaitan dalam bab ni.

Untuk penyokong-penyokong di stadium, sila jangan campak botol mineral kalau rasa tak puas hati pun dan jangan pulak main-main mercun dalam tu. Kalau nak main tunggu raya Cina tahun depan. Sila berdisiplin! Pernah pergi stadium masa zaman Khalid Jamlus je ... sekarang ni dah tak tau siapa pemain Perak.

Kalau ramalan betul ada orang nak sponsor kopok setiap bulan tak?? Hantar kopok lekor sekali ek. Terima kasih :)

2 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

hehhee ganu kalahhh daaa...nasib baik kejor yop kejor tak masuk final kalau tak teman org pertama g stadium...hehee g beli jersi perak.

zarina said...

Hairudin org ganu gak... Kiranya ganu mng gak la..hahaha

Related Posts with Thumbnails