Monday, June 3, 2013

Cadar Baju-T



Projek terperam sejak sekian lama, akhirnya siap juga. Cadar baju-t tapi boleh juga jadi selimut. Memori kini di abadi. Cewah. Jenuh buatnya, ingat nak jahit mesin, sekali banyak yang ‘lari’ saiznya, dah tak sama so kenalah jahit tangan untuk mengejar balik dan membetul-betulkan balik  bagi sama.



 Baju Charlie 130 ni dapat masa wakil main badminton dekat opis dulu. Semua yang masuk dapat baju ni. Dapat hadiah mangkuk je. Sagu hati. Yang warna hitam gambar singa tu dari majalah cinema online. Dulu rajin masuk contest dari situ so dapat banyak baju yang berkaitan dengan filem.


 Rakan Cinta Alam. Best dulu-dulu masuk rakan muda. Macam-macam aktiviti. Panjat Gunung Bubu tapi balik tu demam. Hehe, orang kata kena 'tegur'. Tak panjat dah. Last naik Gunung Ledang je, berkhemah. Nasib baik takde demam lagi.

Next, projek lain lak...

No comments:

Related Posts with Thumbnails