Wednesday, January 25, 2017

Topping Donut


Di sebuah kedai donut

Ini donut

Pelanggan: Topping apa yang best di sini?

Pekerja: Ini terbaharu di pasaran,encik.
Lemak berkrim



Disukai ramai

Eh topping bergerak. Selamat malam dunia.


Kucing, pandai mencari tempat yang selesa. Dia akan cari tempat-tempat baru untuk landing. Atas beg, dalam bakul, atas kusyen, bawah  kerusi, bawah meja.  Biasanya akan bertukar seminggu sekali. Ni macam mana entah boleh terfikir duk atas ni. Dah lama beli. Eh hang ingat hang comel sangat ka? Dan yang paling menyakitkan hati, setiap kali tukar seperah meja yang baru, dia yang pertama akan merasmikan. Padahal orang tukar tu pun sebab dia yang mengotorkan seperah tu dengan bulu-bulu yang berguguran. Sama seperti Garfield, mesti nak cari tempat selesakan untuk membesarkan perut.

#kuntumTheCat

2 comments:

Cendana Kasih said...

kat MyDIY rm10 kosyen tu

zarina said...

ha ni dekat mydin meru. Tak ingat rega berapa tapi lingkungan tu la jugak

Terminal bersepadu

Terminal bersepadu seperti KL Sentral atau Terminal Bersepadu Selatan (TBS) memudahkan orang ramai mengunakan pengangkutan awam yang  menya...