Thursday, February 16, 2017

Hipnosis Kucing

Ha, hebat tak? Hehe. Apabila kucing anda tidak mengikut arahan tuannya. Inilah caranya.

Biasa kalau cerita di tv kita tengok orang dihipnosiskan. Ni bukan hipnosis macam tu, saja je gempak ayat. Haha

Ramai yang kata anjing lebih mengikut arahan tuan dan mudah dilatih tapi kucing ni degil sikit. Oleh itu untuk kucing saya ni saya buat macam ni. Tengah malam, masa dia nak tidur, peluk dia dan bisik di telinga dia arahan kita tu. Ulang dalam empat atau lima kali. Arahan kena pendek. Jangan berjela-jela, nanti dia ingat membebel pulak. Tak pasal-pasal kena cakor kucing. 

Testimoni, empat hari buat dan berjaya mengikut arahan. Ada satu hari terlupa nak bisik kat dia, udah buat perangai semula. Sila cuba dengan kucing masing-masing. Bangkitkan fikiran bawah sedar kucing anda. Hahaha ni suka-suka je. Entah berjaya atau tidak untuk hari seterusnya.

Si Kuntum bergaya dengan Cat Cave tajaan Yang.

Cave = Kahf (bahasa Arab)

Hari ni Khamis, digalakkan membaca surah al-Kahf setiap Jumaat untuk elak dari fitnah Dajjal. (Selepas maghrib bermula hari baru.) Jom.



#kuntumTheCat

No comments:

Terminal bersepadu

Terminal bersepadu seperti KL Sentral atau Terminal Bersepadu Selatan (TBS) memudahkan orang ramai mengunakan pengangkutan awam yang  menya...