Wednesday, April 28, 2010

COKLAT DENGAN TULISAN BERCETAK







Cam tak logo ni??...kalo cam maksudnya menjadi lah...huhu walaupun sebenarnya tak menjadi...Kalo fondant mesti jadi. Konon terror buat ngan coklat gak padahal tak boleh pegang lama-lama sebab suhu badan kita kan panas so cepat cair. Kalau tak jadi ngap jela awal-awal ya Cik Le'a sebelum dibahagi-bahagi.





Thanks Cik Le'a yang menempah coklat ni untuk makan-makan dengan rakan sepejabat. Kalau tengok kat coklat tu ada 3 huruf. Tu mewakili nama singkat diaorang, so kalau nak makan...kena la cari nama masing-masing ek. Selamat menjamu selera.

No comments:

Related Posts with Thumbnails