Tuesday, April 6, 2010

Libur April 2010



Hari ni cuti setengah hari. Paip tersumbat la pula. Sementara tunggu plumber, belek-belek la majalah yang beli kat Pesta Buku hari tu. Sebenarnya memang jarang beli majalah ni. Tapi dalamnya ada 'Bersama Libur ke Taiwan', tak pasal-pasal beli pula..hehe... Saya memang suka cuti-cuti ke luar ni. Lagipun kawan pernah pergi sana. Memang seronok tengok tempat-tempat yang dilawati. Ke Taiwan bersama Libur ni, 6 hari 5 malam. 4-9 Jun, harga pakerjRM2639 termasuk tiket, penginapan, makanan halal dan lawatan. Kawan yang pernah pergi Taiwan tu kata harganya ok juga. Kalau pakej muslim memang mahal sikit sebab susah nak cari makanan halal. Rupa-rupanya tarikh tak kena. Next time lah...tunggu duit kutu banyak sikit...Taiwan atau Australia ???hmmm...

No comments:

Related Posts with Thumbnails