Wednesday, August 24, 2011

Karipap Panjang


Karipap mini ada, karipap bulat ada, karipap besor yang singgit satu tu pun ada... ni ha jumpa pulak karipap panjang. Sama je intinya macam karipap biasa tapi paten panjang.. bagus, ada kelainan. Dijual di Pasar Ramadan Chandan Puteri, digoreng panas. Alah bila buka puasa dah sejuk balik. RM2-5 biji dan ada gak jual frozen RM5-14 biji.

Puasa tahun ni dalam sejarah sebab pi Pasar Ramadan 3 kali je. Tapi keburukannya...membeli lebih banyak daripada biasa...hahaha. Rojak Singapore je dah dekat 10 hengget. Ayam pusing (kat kl dipanggil ayam golek) lagi, sebelah je dah 9 hengget. Belum masuk air lagi tu. Mengada-ngada pulaklah time ni nak membeli ayor ye tak. Saya benci Pasar Ramadan.

1 comment:

Cendana Kasih said...

tahun ni aku baru 2 kali pegi pasar ramadhan...tak beli apa pun,kuih tepung pelita ngan murtabak jer..itu ler menu tiap kali pegi...mende lain tak brapa berkenan

Related Posts with Thumbnails