Saturday, February 4, 2012

Ulang Tahun Yang Pertama

Untung budak-budak sekarang, setahun pun dah ada sambutan hari lahir. Ntah faham ke tak derang ni. Seingat sayalah, dulu-dulu tak pernah pun ada sambutan. Cuma mak masak sedap je kot. Tak ada memori langsung. Tapi pernah ingat hadir birthday party anak wakil rakyat masa sekolah rendah. Kawan sekelas. Meriah juga masa tu, potong kek, main kotak beracun, tiup belon, buka hadiah. Tapi balik tu idak la pula merengek-rengek kat mak bapak nak minta macam tu juga. Budak-budak sekarang, siap ada sambutan kat restoran makanan segera lagi. Yang ni buat kecil-kecilan je...orang rumah nak makan petang.


My hero, sangat teruja nak terkam kek ni. Bertambah tembam la budak ini. Kiutnya...hehehe sapa lagi nak puji kalau bukan mak sedara sendiri.


2 comments:

Mummy Eda said...

Happy Belated Birthday Mya!
Uda.. sungguh jeles tengok cuppies itu! Sekarang zaman malas sedunia sudah melanda. 3 hari sudah.. dah siap kuarkan barang2 nak buat kek.. lepas sejam, simpan balik dlm peti ais.. MALAS :(

Apa khabar org kampung? Lama tak dgr berita...

zarina said...

Hiasan kek yang paling mudah. Putar je krim dan hias. Kes malas nak buat butter cream ni hehehe

Mak bapak sihat. Orang je tak sihat ni. 26hb ni kenduri Pak Salim..meh la balik

Related Posts with Thumbnails