Monday, June 7, 2010

Majalah Impiana Mei 2010


Kalau dah lepas balik kampung, angkut la semua majalah yang mak dah baca ke KL..hehe..tapi yang ni special sikit. Haritu masuk bengkel menjahit bersama Epal..so dah keluar gambarnya. Walaupun gambar sisi je boleh la tu...janji boleh simpan buat koleksi. Berkenalan dengan Editornya hari tu.. Cikli...peramah dan kelakar orangnya. Sesiapa yang ada masalah pasal hiasan-hiasan rumah ni atau apa-apa sahaja yang berkaitan dengan rumahlah bolehlah hubungi bila-bila masa. Team Impiana sedia menjawabnya. Kata Cikli, lah. Antara yang menarik perhatian saya dalam mana-mana majalah pun... peraduan hehe.. selain itu ruangan DIY yang memang memberi idea kepada saya. Cemburu tengok rumah orang lain dengan perabotnya yang indah-indah, kita cuci mata ajalah kat sini.

No comments:

Related Posts with Thumbnails