Friday, September 16, 2011

Rinduuu Kolumpo

Bleh la pulak bateri baru beli tapi dah kong...uwaaaa so gambar tak semenggah sangat lah..

Lokasi: area Jln Pantai Baru

Rindu Kolumpo:
  1. Rindu Mek Belly - antara orang pertama meneroka dan menjejakkan kaki di sini. Pernah sesat. Bukan sekali, bukan dua kali, bukan tiga kali. Cit lemau punya budak!
  2. Rindu v-s-ta - bangga duduk sini. Pandang sebelah mata je orang yang duduk kat Pantai In tu hehe. Walaupun sendat 12 orang dalam tu...fuh tak boleh bayangkan...tapi tetap bangga kerana tempat yang berprestij(masa tu lah)
  3. Rindu Ti Em - antara yang menjadi saksi melihat rebung tumbuh di tengah-tengah kl.
  4. Rindu nasi kerabu - kesedapan tak terkira. Susah nak jumpa kat KK ni.
Kolumpo di hati. Oleh itu esok ke sana lagi. Yeah!!


No comments:

Related Posts with Thumbnails