Wednesday, April 27, 2011

Kafe Spize

Dah lama tak jumpa geng yang suka makan ni. Kitaorang memang selalu pergi cuba tempat-tempat yang biasa direkemenkan dan lepak kat situ. Selalunya tak cukup korum, ni dah cukup korum kita pergi cuba kedai baru buka kat Bandar Sri Permaisuri. Menyajikan masakan ala barat dan masakan tempatan yang terkenal.


Dekorasi ciri-ciri kampung dan moden

Menunya menarik perhatian juga macam Mee Goreng Macha, Milo Dinosaur, Milo Godzilla dan Nasi Goreng Amoy. Mungkin next time kat menunya kena tulis isi kandungannya apa supaya waiter tu tak berulang kali menjawab yang ni macam mana, yang ni apa..hehe. Sian kat waiter tu.

Snek sementara nak tunggu air, Nachos dengan sos salsa. Saya suka ni sebab atas dia macam cheezy wedges, mayo ngan cheese. Sosnya pulak dah macam air asam pulak tengoknya siap ada cili jeruk lagi. Alamak rindu makan ikan pangganglah pulak.

Kitaorang pilih air-air yang lain sikit rupanya...apa barang pilih menu biasa-biasa, kan? Yang warna biru tu namanya mojitos. Untuk orang yang suka sesuatu yang baru sahaja ya. Ada timun dan cili api dalamnya.

Nasi Goreng Spize, Fettucine Carbonara dan Grilled Chicken. Untuk dessert Sagu Gula Melaka dan Puding Milo.

Grilled Chicken.

Alhamdullillah, kenyang. Sosnya sedap.

Sekarang ni tengah ada set lunch promotion dari 12.30-2.30 hanya RM6.90 (free drink & free dessert)

No 19, Jalan Dwitasik 2,
Dataran Dwitasik
03-91716534.

No comments: