Thursday, May 5, 2011

Cheese Tart


Dah lama tak buat cheese tart. Setelah bertapa 7 hari 7 malam dengan semangat dan peralatan baru, inilah hasilnya.

Aiya! Semalam elok, hari ni tak jadilah pulak..rasa ada, rupa takde. Cheesenya pekat sangat nampak macam pecah-pecah je ni. Masa tengah bancuh tadi terganggu sekejap dengan gangguan telefon. Biasalah saya memang selalu jadi kaunter pertanyaan.

Sorry ya tuk guru, jangan marah. Justin Bieber kata Never Say Never. Esok-esok saya cuba lagi. Kalau tak jadi jugak simbah dengan whipping cream pun rela.

2 comments:

Eiyta Zarieyta S. said...

cukup ler sekali kene simbah ngan whipping cream :)... yepp tambah 1 or 2 sudu besar whipping cream/yogurt lagi... peh tu pipe banyak sket cis filling tu... tu sket sangat...

zarina said...

hahaha..dkt dalam gambar baru pasan sket je cisnya.. tapi kesedapannya still terjamin

Related Posts with Thumbnails