Wednesday, April 18, 2012

Kuala Kangsar, Perak

Ini kampung saya. Tetapi saya tiada dalam ni masa program berlangsung.



Selamat datang ke Kuala Kangsar. Silalah melontar ringgit (pinjam ayat pemandu pelancong saya di Langkawi) di sini untuk menjana pendapatan orang-orang kuale ni. Hehehe.

Jangan lupa tengok rancangan Jom Terokai Perak setiap Khamis 5.30 petang di TV3 sempena Tahun Melawat Perak 2012. Mesti kuale ada tersenarailah. Last week dia pergi Pangkor.

Poyo je, kan macam orang lain takde kampung..hehehe. Oklah sila tonton juga rancangan selepas tu, pukul 6ptg, melawat ke Terengganu sempena Tahun Melawat Terengganu 2013

3 comments:

Cendana Kasih said...

Salam orang kualer..pekabo?? eh, 29 hb ni ko pegi mana? hari Ahad...kalo ko ada kat kualer, bleh ler aku jumpa ko kejap..

ater, reunion ko dgn geng2 kelas pandai tu tak jadi ke??

zarina said...

kabo baik. Ada time tu ... jom kita merayap ke pesisiran sayong aku tak pernah la pergi lagi.

Reunion kelas2 pandai tak jadi, jom le kita buat reunion untuk kelas separa pandai. Check fb

Shafik Ghazali said...

Di Kuala kangsar juga boleh mendapatkan perkhidmatan Inap Desa(Homestay)terletak lebih kurang 1km dari Bandar Kuala Kangsar , menawarkan pakej kumpulan atau kelurga(muslim) dengan harga MYR150/Hari .

Lebih lanjut lawati : http://jushafikhomestay.blogspot.com/

No : 012-5496200 . En Shafik
017-5186838 . Pn Azizah

Related Posts with Thumbnails