Wednesday, May 3, 2017

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2017

Dah lama juga tak pergi Pesta Buku. Masa di KL dulu kadang-kadang pergi dua kali, permulaan dan pengakhiran. Tapi bila dah pindah ni macam sakit hati je  duit tambang pun boleh beli  4 atau 5 buku hehe. Lagipun kalau dah sampai sana, mesti gila sikitlah nak membeli. Bertambah-tambah bajet tu. Kali ni ada sebab yang kuat untuk pergi.

Pasti ada yang sudah menyenaraikan buku yang hendak dicari. Jangan lupa selit #CeritaGagal ni dalam senarai ya. 19 cerita, 19 penulis. Bagaimana kami gagal dan kami bangkit. Kisah kehidupan seharian. Ujian itu daripada Allah. Bagaimana kita memandang sesuatu itu. Adakah sebagai penamat atau pemula? RM25 di Iman Publication. Booth Hijrah Indie, Tingkat 4 Dewan Tun Razak.







No comments:

Perjalanan mencari keredaan Allah – Umrah 30 Nov hingga 10 Dis 2017 (Bahagian 1)

Memandangkan giliran mengerjakan haji berpuluh tahun lagi, eloklah jika kita dapat mengerjakan umrah sekurang-kurangnya sekali seumur hidup...